Wanneer je inlogt bij de overheid op je mobiel of tablet moet de DigiD app automatisch openen. Soms krijg je de vraag om een koppelcode in te voeren. Hier zie je hoe je ervoor zorgt dat de DigiD app weer opgestart wordt.
Dit komt door de instellingen van de browser. De browser staat dan ingesteld als ‘desktopsite’. Ga naar de instellingen van de browser en schakel deze functie uit. Niet bij iedere browser kan je het instellen, maar bij de volgende browsers wel.
iPad /iPhone - Safari
- Ga naar instellingen
- Ga naar Safari
- Ga naar 'Instellingen voor websites' -> Vraag om desktopsite
- Zet desktopsite uit.
iPad/iPhone - Chrome
- Ga naar Chrome app
- Ga naar het hamburger menu (3 stipjes rechts bovenin)
- Ga naar Desktopsite opvragen. Zorg dat dit op Desktopsite opvragen staat.
iPad/iPhone - Firefox
- Ga naar Firefox app
- Ga naar het hamburger menu (3 streepjes rechts bovenin)
- Klik op Mobiele website opvragen
Geen opmerkingen:
Een reactie posten