woensdag 24 januari 2024

Online Bibliotheek inloggen verandert - Pasnummer/E-mail wordt Gebruikersnaam

Vanaf 29 januari 2024 zie je een kleine verandering als je inlogt bij de online Bibliotheek: het vakje waar je je pasnummer of e-mailadres invult heet nu ‘Gebruikersnaam’. 

Verder blijft alles hetzelfde. Je kan blijven inloggen zoals je gewend bent, met je pasnummer of e-mailadres en je wachtwoord. Ben je je inloggegevens vergeten? Geen probleem, je kan ze opvragen op het inlogscherm. 
 
Heb je vragen over je pasnummer of je lidmaatschap? Neem dan contact op met de klantenservice van De Bieb. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

DigiD app opent niet en time-out probleem

 Op sommige tablets lukt het openen van de DigiD app niet terwijl de app wel geïnstalleerd staat. Dit herken je doordat een koppelcode gevra...